Gyakran ismételt kérdések
1. Hol lehet megtekinteni a növényeket?
Az alsóörsi telephelyünkön a növények átvételkor, illetve házhoz szállítás esetén a növények átadásakor.
2. A személyes átvétel esetén a megrendelt növényeket, mikor lehet elhozni?
Telephelyi nyitvatartási idő nincs, előzetes egyeztetés alapján hétfőtől szombatig lehetséges.
3. A személyes átvétellel megrendelt növények fizetése, hogyan történik?
A növények kifizetése történhet:
– a megrendeléskor előre utalással
– telephelyünkön a növények átadásakor készpénzben
– telephelyünkön a növények átadásakor azonnali banki átutalással.
4. A házhoz szállítással megrendelt növények kiszállítása a megrendelést követően mikor történik?
A kiszállítás, a megrendelés pénzügyi teljesítését követő 10 munkanapon belül, előzetes egyeztetés alapján történik. Abban az esetben, ha Ön a előbb szeretné a növényeit megkapni, kérjük a megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatban jelezze felénk igényét, és kollégáink igyekeznek mielőbb teljesíteni a megrendelést.
5. Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
A szállítási költség, az alsóörsi telephelyünkről, a Google Térkép szerinti leggyorsabb útvonal alapján kerül kiszámításra. Megrendelés leadását követően, e-mailben tájékoztatjuk a várható szállítási költségről, és amennyiben megfelel, a szállítási díjat a rendelés visszaigazolásban rögzítjük. Előzetes egyeztetés nélkül, nem küldjük ki a megrendelt termékeket! Amennyiben a
szállítási díj nem felel meg, úgy még továbbra is van lehetőség a telephelyi átvételre, illetve a megrendelés törlésére.
6. Mit tartalmaz a szállítási költség?
A szállítási díj, az áru a teherautóról, közvetlen a teherautó mellé történő lerakodását tartalmazza, amennyiben ezt a sofőr egyedül (max. 30 kg/termék) le tudja pakolni. A nehezebb (30 + kg/termék) áru lepakolásához az átvevő részéről minimum plusz 1 fő segítség szükséges. Ezt a megrendelés visszaigazolásakor jelezzük, és írásban rögzítjük. Fontos megjegyezni, hogy sofőr kollégánk nem köteles és nem kötelezhető teherautótól távolabbi
átpakolásra.
7. Hogyan küldik el a számlát?
Kiszállítás esetén a rendelés véglegesítésekor, a díjbekérő pénzügyi teljesítését követően a megrendelésben megadott e-mail címre kerül megküldésre, a Számlázz.hu rendszerén keresztül. Személyes átvétel esetén, a termék kifizetésekor szintén e-mailben küldjük meg a megadott e-mail címre.
8. A weboldalon lévő fényképeken a megvásárolható növény szerepel?
A weboldalunkon szereplő a növények ténylegesen az általunk forgalmazott növényekről készültek, amelyek a telephelyünkön megvásárolhatóak különböző méretekben. A növényekről szereplő képek, az adott növény egy fejlődési szakaszában készült. Mivel nincs két egyforma növény, ezért kisebb eltérések lehetnek pl. színárnyalat, ágrendszer
növekedéséből adódó formakülönbség.
9. Elállhatok-e a vásárlástól?
Az élő növényekre vonatkozóan, a vásárlástól való elállásra és visszaküldésre nincs lehetőség. (17/1999. (II.5.) korm. rendelet 5 C pontja) Növényeinket, minden esetben
egészségesen, eredésre képes állapotban küldjük. Szállítás során kisebb sérülések előfordulhatnak, pl. ág gyűrődése, levélhullás – ez azonban a növény életképességét
nem befolyásolja. A Vásárló, a termékek átvételekor haladéktalanul köteles elvégezni a termékek
minőségi ellenőrzését, és az esetlegesen felmerülő minőségi kifogásairól a helyszínen lévő a sofőr kollégának haladéktalanul jelezni. A termék átadása és átvétele után 24
órán túl előterjesztett mennyiségi és minőségi kifogásokat semmisnek tekintjük. A növények tekintetében fennálló kárveszély, a terméknek a Vásárló vagy képviselője
részére történő átadásával száll át a Vásárlóra.